Zamki & części zamienne

CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ CZĘŚCI ZAMIENNE DO MOJEGO PRODUKTU?

Odwiedź naszą witrynę serwisową Support & Go, aby zamówić części zamienne do produktu Samsonite. Upewnij się, że posiadasz pełny kod produktu, który znajdziesz na karcie gwarancyjnej lub na etykiecie wewnątrz produktu. Należy pamiętać, że w przypadku niektórych (starszych) kolekcji możemy nie mieć już dostępnych części. Dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc w najlepszy możliwy sposób.

NIE MA JUŻ DOSTĘPNYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO MOJEGO PRODUKTU, TYMCZASEM JEST ON WCIĄŻ NA GWARANCJI, CO POWINIENEM TERAZ ZROBIĆ?

Nie musisz się martwić! Jeśli nie ma już części zamiennych do Twojego produktu, a uważasz, że przyczyną problemu jest błąd konstrukcyjny lub produkcyjny, element należy sprawdzić w naszym centrum serwisowym. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat naszego centrum serwisowego, kliknij tutaj.

GDZIE JEST KLUCZ DO MOJEGO ZAMKA TSA?

Klucz nie jest dostarczany z zamkiem TSA. Agenci TSA na lotniskach w USA są jedynymi osobami, które mają dostęp do tych kluczy. To pozwala im otworzyć twoją walizkę do wglądu, bez uszkadzania zamka szyfrowego. Użytkownik do otwierania i zamykania walizki powinien używać kombinacji trzech cyfr.
Using this Travel Sentry Approved lock allows your luggage to be opened Korzystanie z tego zatwierdzonego przez Travel Sentry® zamka umożliwia otwarcie, sprawdzenie i ponowne zamknięcie bagażu przez organy bezpieczeństwa bez uszkodzeń.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź: www.travelsentry.org.

ZAPOMNIAŁEM SZYFRU, CO POWINIENEM ZROBIĆ?

Będziesz potrzebował pomocy autoryzowanego dealera Samsonite. Aby uzyskać wiecej szczegółów odnośnie naszego Serwisu, kliknij tutaj.

JAK USTAWIĆ SZYFR?

Ustawienie kodu zamka jest bardzo łatwe. Fabryczna kombinacja to 0-0-0, ale można wybrać własne 3 cyfry. Zamki szyfrowe różnią się od siebie w zależności od typu walizki, ale zazwyczaj czynności, które należy wykonać, aby ustawić własny kod na zamku są bardzo do siebie podobne

  • Otwórz walizkę, przesuwając lub naciskając przycisk TSA. Wewnątrz walizki jest instrukcja obsługi zamka. Możesz też zapoznać się z poniższym filmem lub odwiedzić witrynę Support & Go, aby pobrać pliki PDF i filmy, które są przeznaczone specjalnie dla Twojego produktu.
  • Jeśli na zamku szyfrowym znajduje się malutki przycisk, wciśnij go długopisem. Jeśli nie ma takiego przycisku, przesuń w kierunku szyfru i przytrzymaj przycisk służący do otwierania walizki.
  • Wprowadź swoją kombinację cyfr
  • Potwierdź wprowadzony kod naciskając lub przesuwając przycisk służący do otwierania walizki (opcja przy wciśniętym małym przycisku), lub zwolnij przycisk, który trzymasz (opcja 2).
  • Twoja kombinacja jest teraz ustawiona

Video How do I set the code on my lock?

GDZIE MOGĘ ZNALEŹĆ KOD PRODUKTU?

Kod twojego produktu składa się z cyfr i liter i można go znaleźć na karcie gwarancyjnej lub na nalepce wewnątrz produktu. W zależności od rodzaju posiadanego produktu etykieta znajduje się wewnątrz walizki - w kieszeni lub w elementach podszewki.

Video How do I set the code on my lock?
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na wszystkie swoje pytania?
Kontakt