Jak możemy Ci pomóc?
Zamawianie & płatność
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE ONLINE?
Możesz złożyć zamówienie, jeśli jesteś osobą pełnoletnią, która ukończyła 18 lat. Proces składania zamówienia składa się z następujących kroków:
Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci e-mail potwierdzający otrzymanie zamówienia. W tym czasie zastrzegamy odpowiednią kwotę na karcie kredytowej i obciążamy ją, gdy wysyłamy towar. Jeśli płacisz kartą kredytową, otrzymasz wiadomość e-mail ze statusem płatności.
Jak tylko towary zostaną wysłane, otrzymasz powiadomienie („E-mail z powiadomieniem o wysyłce”). Wszystkie zamówienia zależą od dostępności produktów w momencie wysyłki. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia z dowolnego powodu.
- Dodajesz produkty, które chcesz kupić do koszyka;
- Ty wybierasz metodę dostawy;
- Wpisujesz adres dostawy;
- Podajesz swój adres rozliczeniowy wraz z informacjami o płatności;
- Zostaniesz poproszony o zaakceptowanie Regulaminu;
- Przed złożeniem zamówienia będziesz mieć możliwość przejrzenia swojego wyboru, sprawdzenia całkowitej ceny zamówienia, w tym kosztów wysyłki.
Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci e-mail potwierdzający otrzymanie zamówienia. W tym czasie zastrzegamy odpowiednią kwotę na karcie kredytowej i obciążamy ją, gdy wysyłamy towar. Jeśli płacisz kartą kredytową, otrzymasz wiadomość e-mail ze statusem płatności.
Jak tylko towary zostaną wysłane, otrzymasz powiadomienie („E-mail z powiadomieniem o wysyłce”). Wszystkie zamówienia zależą od dostępności produktów w momencie wysyłki. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia z dowolnego powodu.
JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ AKCEPTOWANE?
Akceptujemy następujące metody płatności
Istnieje również opcja płatności za pomocą PayPal Express. To szybki i bezpieczny sposób na zakup naszych produktów online. W systemie PayPal wszystkie Twoje dane są zapisane, więc do bezpiecznej realizacji zakupu online wystarczy adres e-mail i hasło. Płatności PayPal Express nie można łączyć z Odbiorem osobistym ze sklepu i z Odbiorem z punktu dostępu UPS.
- PayPo
- Przelewy24 – szybkie przelewy bankowe | BLIK | przelew tradycyjny
- Klarna - Kup teraz. Zapłać za 30 dni.
- MasterCard
- Visa
- American Express
- PayPal
- ApplePay
- Maestro
Istnieje również opcja płatności za pomocą PayPal Express. To szybki i bezpieczny sposób na zakup naszych produktów online. W systemie PayPal wszystkie Twoje dane są zapisane, więc do bezpiecznej realizacji zakupu online wystarczy adres e-mail i hasło. Płatności PayPal Express nie można łączyć z Odbiorem osobistym ze sklepu i z Odbiorem z punktu dostępu UPS.
CZY MOGĘ SKASOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Nie możemy anulować ani zmienić zamówienia już po jego złożeniu. Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz już swojego zamówienia, skontaktuj się z obsługą klienta. Nie ma gwarancji, że będziemy mogli zatrzymać realizację Twojego zamówienia. Jeśli będziemy w stanie zatrzymać wysyłkę - zobaczysz anulację na swoim koncie w historii zamówień.
W sytuacji, w której nie byliśmy już w stanie zatrzymać dostawy - prosimy odmówić przyjęcia przesyłki po jej przybyciu. Gdy produkt powróci do naszego centrum logistycznego - zwrócimy Ci środki.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Zasady dotyczące zwrotów i wymiany.
W sytuacji, w której nie byliśmy już w stanie zatrzymać dostawy - prosimy odmówić przyjęcia przesyłki po jej przybyciu. Gdy produkt powróci do naszego centrum logistycznego - zwrócimy Ci środki.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Zasady dotyczące zwrotów i wymiany.
JAK MOGĘ WYKORZYSTAĆ KUPON?
Kupon rabataowy zapewnia z góry określoną zniżkę przy zakupie produktów w naszej witrynie internetowej.
Wykonaj następujące kroki, aby zrealizować kupon:
Kupony rabatowe. O czym należy pamiętać:
Wykonaj następujące kroki, aby zrealizować kupon:
- Wybierz produkt z naszej strony internetowej. Należy pamiętać, że nie wszystkie produkty będą kwalifikować się do rabatów.
- Przejdź do koszyka, klikając KOSZYK w prawym górnym rogu ekranu.
- Pod polem dotyczącym szczegółów dostawy znajduje się tekst „Wpisz kod promocyjny”. Kliknij na to.
- Pojawi się małe okienko, w którym możesz wpisać swój kod. Po dodaniu kodu kliknij „Zastosuj”. Twoja zniżka zostanie naliczona.
Kupony rabatowe. O czym należy pamiętać:
- Są ważne tylko przez ograniczony czas. Zamówienia należy składać do godziny 23:59 daty ważności kuponu.
- Nie można ich zastosować wtórnie, już po złożeniu zamówienia.
- W większości przypadków nie można ich łączyć z innymi promocjami, ofertami lub rabatami.
- Brak możliwości wymiany na gotówkę.
CZEMU MÓJ KUPON NIE DAJE OCZEKIWANEGO RABATU?
Kupony rabatowe zwykle oferują stałą obniżkę ceny (tj. rabat procentowy lub kwotowy). Sprawdź, czy kod nie wygasł i czy został wprowadzony poprawnie.
Jeśli masz pewność, że kupon jest ważny dla Twojego zamówienia, a rabat jest nadal nieprawidłowy, skontaktuj się z nami, podając wyraźnie kod kuponu, którego używasz.
Jeśli masz pewność, że kupon jest ważny dla Twojego zamówienia, a rabat jest nadal nieprawidłowy, skontaktuj się z nami, podając wyraźnie kod kuponu, którego używasz.
CO POWINIENEM ZROBIĆ, JEŚLI MÓJ KUPON RABATOWY NIE DZIAŁA?
Niektóre kupony rabatowe można wykorzystać tylko przy zakupie wybranych produktów.
Nie będziesz mógł skorzystać z kuponu, jeśli zobaczysz komunikat informujący, że kupon rabatowy stracił ważność lub nie został rozpoznany.
Jeśli kod nie zostanie rozpoznany, wykonaj następujące czynności:
Upewnij się, że korzystasz z kuponu prawidłowo, sprawdzając, czy kupon dotyczy wszystkich pozycji w Twoim koszyku - nie wszystkie produkty są objęte rabatami. Sprawdź, czy używasz bonu upominkowego online. Bon upominkowy ze sprzedaży detalicznej (do wykorzystania w sklepach stacjonarnych) nie może być użyty przy zamówieniach online.
Jeśli żaden z tych problemów nie występuje, sprawdź, czy kod kuponu został wprowadzony poprawnie. Przy ręcznym wprowadzaniu kodu nietrudno o pomyłkę, dlatego radzimy kod kopiować i wklejać wszędzie tam, gdzie to jest możliwe.
Niektóre typowe błędy to:
Jeśli masz pewność, że kupon rabatowy jest ważny dla Twojego zamówienia, a nadal nie działa - skontaktuj się z nami, podając swój kod.
Nie będziesz mógł skorzystać z kuponu, jeśli zobaczysz komunikat informujący, że kupon rabatowy stracił ważność lub nie został rozpoznany.
Jeśli kod nie zostanie rozpoznany, wykonaj następujące czynności:
Upewnij się, że korzystasz z kuponu prawidłowo, sprawdzając, czy kupon dotyczy wszystkich pozycji w Twoim koszyku - nie wszystkie produkty są objęte rabatami. Sprawdź, czy używasz bonu upominkowego online. Bon upominkowy ze sprzedaży detalicznej (do wykorzystania w sklepach stacjonarnych) nie może być użyty przy zamówieniach online.
Jeśli żaden z tych problemów nie występuje, sprawdź, czy kod kuponu został wprowadzony poprawnie. Przy ręcznym wprowadzaniu kodu nietrudno o pomyłkę, dlatego radzimy kod kopiować i wklejać wszędzie tam, gdzie to jest możliwe.
Niektóre typowe błędy to:
- Brak sprawdzania odstępów, błędy znaków i / lub błędy ortograficzne.
- Błąd Wielkich lub małych liter. W polu kodu certyfikatu rozróżniana jest wielkość liter. Sprawdź, czy przycisk „Caps Lock” nie jest włączony i używaj tylko wielkich lub małych liter tam, gdzie jest to wskazane.
- Pomieszanie cyfr 0/1 z literami O/I.
Jeśli masz pewność, że kupon rabatowy jest ważny dla Twojego zamówienia, a nadal nie działa - skontaktuj się z nami, podając swój kod.
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na wszystkie swoje pytania?
Kontakt