Zamawianie & płatność

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE ONLINE?

Możesz złożyć zamówienie, jeśli jesteś osobą pełnoletnią, która ukończyła 18 lat. Proces składania zamówienia składa się z następujących kroków:
  • Dodajesz produkty, które chcesz kupić do koszyka;
  • Ty wybierasz metodę dostawy;
  • Wpisujesz adres dostawy;
  • Podajesz swój adres rozliczeniowy wraz z informacjami o płatności;
  • Zostaniesz poproszony o zaakceptowanie Regulaminu;
  • Przed złożeniem zamówienia będziesz mieć możliwość przejrzenia swojego wyboru, sprawdzenia całkowitej ceny zamówienia, w tym kosztów wysyłki.

Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci e-mail potwierdzający otrzymanie zamówienia. W tym czasie zastrzegamy odpowiednią kwotę na karcie kredytowej i obciążamy ją, gdy wysyłamy towar. Jeśli płacisz kartą kredytową, otrzymasz wiadomość e-mail ze statusem płatności.
Jak tylko towary zostaną wysłane, otrzymasz powiadomienie („E-mail z powiadomieniem o wysyłce”). Wszystkie zamówienia zależą od dostępności produktów w momencie wysyłki. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia z dowolnego powodu.

JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ AKCEPTOWANE?

Akceptujemy następujące metody płatności
  • PayPo
  • Przelewy24 – szybkie przelewy bankowe | BLIK | przelew tradycyjny
  • Klarna - Kup teraz. Zapłać za 30 dni.
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • PayPal
  • ApplePay
  • Maestro

Istnieje również opcja płatności za pomocą PayPal Express. To szybki i bezpieczny sposób na zakup naszych produktów online. W systemie PayPal wszystkie Twoje dane są zapisane, więc do bezpiecznej realizacji zakupu online wystarczy adres e-mail i hasło. Płatności PayPal Express nie można łączyć z Odbiorem osobistym ze sklepu i z Odbiorem z punktu dostępu UPS.

CZY MOGĘ SKASOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Nie możemy anulować ani zmienić zamówienia już po jego złożeniu. Jeśli zdecydujesz, że nie chcesz już swojego zamówienia, skontaktuj się z obsługą klienta. Nie ma gwarancji, że będziemy mogli zatrzymać realizację Twojego zamówienia. Jeśli będziemy w stanie zatrzymać wysyłkę - zobaczysz anulację na swoim koncie w historii zamówień.

W sytuacji, w której nie byliśmy już w stanie zatrzymać dostawy - prosimy odmówić przyjęcia przesyłki po jej przybyciu. Gdy produkt powróci do naszego centrum logistycznego - zwrócimy Ci środki.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Zasady dotyczące zwrotów i wymiany.

JAK MOGĘ WYKORZYSTAĆ KUPON?

Kupon rabataowy zapewnia z góry określoną zniżkę przy zakupie produktów w naszej witrynie internetowej.

Wykonaj następujące kroki, aby zrealizować kupon:
  1. Wybierz produkt z naszej strony internetowej. Należy pamiętać, że nie wszystkie produkty będą kwalifikować się do rabatów.
  2. Przejdź do koszyka, klikając KOSZYK w prawym górnym rogu ekranu.
  3. Pod polem dotyczącym szczegółów dostawy znajduje się tekst „Wpisz kod promocyjny”. Kliknij na to.
  4. Pojawi się małe okienko, w którym możesz wpisać swój kod. Po dodaniu kodu kliknij „Zastosuj”. Twoja zniżka zostanie naliczona.

Kupony rabatowe. O czym należy pamiętać:
  • Są ważne tylko przez ograniczony czas. Zamówienia należy składać do godziny 23:59 daty ważności kuponu.
  • Nie można ich zastosować wtórnie, już po złożeniu zamówienia.
  • W większości przypadków nie można ich łączyć z innymi promocjami, ofertami lub rabatami.
  • Brak możliwości wymiany na gotówkę.

CZEMU MÓJ KUPON NIE DAJE OCZEKIWANEGO RABATU?

Kupony rabatowe zwykle oferują stałą obniżkę ceny (tj. rabat procentowy lub kwotowy). Sprawdź, czy kod nie wygasł i czy został wprowadzony poprawnie.

Jeśli masz pewność, że kupon jest ważny dla Twojego zamówienia, a rabat jest nadal nieprawidłowy, skontaktuj się z nami, podając wyraźnie kod kuponu, którego używasz.

CO POWINIENEM ZROBIĆ, JEŚLI MÓJ KUPON RABATOWY NIE DZIAŁA?

Niektóre kupony rabatowe można wykorzystać tylko przy zakupie wybranych produktów.

Nie będziesz mógł skorzystać z kuponu, jeśli zobaczysz komunikat informujący, że kupon rabatowy stracił ważność lub nie został rozpoznany.

Jeśli kod nie zostanie rozpoznany, wykonaj następujące czynności:

Upewnij się, że korzystasz z kuponu prawidłowo, sprawdzając, czy kupon dotyczy wszystkich pozycji w Twoim koszyku - nie wszystkie produkty są objęte rabatami. Sprawdź, czy używasz bonu upominkowego online. Bon upominkowy ze sprzedaży detalicznej (do wykorzystania w sklepach stacjonarnych) nie może być użyty przy zamówieniach online.

Jeśli żaden z tych problemów nie występuje, sprawdź, czy kod kuponu został wprowadzony poprawnie. Przy ręcznym wprowadzaniu kodu nietrudno o pomyłkę, dlatego radzimy kod kopiować i wklejać wszędzie tam, gdzie to jest możliwe.

Niektóre typowe błędy to:
  • Brak sprawdzania odstępów, błędy znaków i / lub błędy ortograficzne.
  • Błąd Wielkich lub małych liter. W polu kodu certyfikatu rozróżniana jest wielkość liter. Sprawdź, czy przycisk „Caps Lock” nie jest włączony i używaj tylko wielkich lub małych liter tam, gdzie jest to wskazane.
  • Pomieszanie cyfr 0/1 z literami O/I.


Jeśli masz pewność, że kupon rabatowy jest ważny dla Twojego zamówienia, a nadal nie działa - skontaktuj się z nami, podając swój kod.
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na wszystkie swoje pytania?
Kontakt