WYSYŁKA I ZWROTY
OPCJE DOSTAWY
OGRANICZENIA DOSTAW
Nie realizujemy dostaw na skrytkę pocztową (włącznie z adresami APO / FPO).
Dostawy są realiowane od poniedziałku do piątku, poza dniami świątecznymi.
Prosimy używać www.samsonite.pl by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Polsce.
Dostawy są realiowane od poniedziałku do piątku, poza dniami świątecznymi.
Prosimy używać www.samsonite.pl by zamawiać bagaż i walizki z dostawą w Polsce.
POLITYKA ZWROTU TOWARU
Prawo do zwrotu produktu
Zależy nam na całkowitej satysfakcji naszych Klientów, dlatego jeśli nie są Państwo zadowoleni z zakupu dokonanego online, mogą Państwo zwrócić nieużywany towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostawy, postępując zgodnie z procedurą opisaną poniżej.
Wszystkie zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą posiadać oryginalne metki, instrukcje użytkowania, kartę gwarancyjną i przywieszki oraz oryginalne opakowanie. Zwrot jest bezpłatny. Jeśli jednak zwrócone towary nie będą spełniały warunków opisanych powyżej, zwrot nie zostanie zaakceptowany.
By skorzystać z prawa do zwrotu zakupionych towarów, prosimy o wysłanie wiadomości na adres e-mail customer.care@samsonite.com oraz postępowanie zgodnie z procedurą zwrotu opisaną poniżej:
Instrukcja dokonywania zwrotów
Opisana powyżej procedura zwrotu dotyczy jedynie produktów zakupionych online. Nie mogą być one zwracane w inny niż opisany powyżej sposób – np. poprzez sklepy stacjonarne Samsonite, czy też sklepy prowadzone rzez naszych partnerów handlowych.
Produkt wadliwy, uszkodzony lub zagubiony podczas transportu oraz błędy w dostawie.
Prosimy, aby sprawdzili Państwo jeszcze przed dostawą, czy złożone zamówienie jest poprawne. Jeśli są jakieś niezgodności lub problemy z Państwa zamówieniem, powinni Państwo zgłosić nieprawidłowość na karcie dostawy i podpisać ją. W takim wypadku niezbędna jest pisemna informacja o problemie w ciągu 24 godzin od dostawy, na adres e-mail customer.care@samsonite.com, oraz postępowanie z procedurą zwrotu opisaną w „Prawo do zwrotu produktu” , z tą różnicą, że przy produktach wadliwych lub uszkodzonych z naszej winy, pokrywamy wszystkie koszty związane ze zwrotem produktu. Zależnie od dostępności produktu, wyślemy Państwu nową wiadomość e-mail z powiadomieniem o wysyłce, oraz niezwłocznie wyślemy do Państwa właściwy produkt na nasz koszt.
Zależy nam na całkowitej satysfakcji naszych Klientów, dlatego jeśli nie są Państwo zadowoleni z zakupu dokonanego online, mogą Państwo zwrócić nieużywany towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostawy, postępując zgodnie z procedurą opisaną poniżej.
Wszystkie zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą posiadać oryginalne metki, instrukcje użytkowania, kartę gwarancyjną i przywieszki oraz oryginalne opakowanie. Zwrot jest bezpłatny. Jeśli jednak zwrócone towary nie będą spełniały warunków opisanych powyżej, zwrot nie zostanie zaakceptowany.
By skorzystać z prawa do zwrotu zakupionych towarów, prosimy o wysłanie wiadomości na adres e-mail customer.care@samsonite.com oraz postępowanie zgodnie z procedurą zwrotu opisaną poniżej:
Instrukcja dokonywania zwrotów
- Prosimy wypełnić formularz zwrotu. Po poprawnym wypełnieniu formularza, prześlemy Państwu e-mailem etykietkę zwrtoną, numer zwrotu wraz z dokładną instrukcją dokonania zwrotu.
- Proszę zapakować zwracany przedmiot (tylko nieużywane rzeczy, z oryginalnymi metkami, instrukcjami użytkowania, kartą gwarancyjną i przywieszkami) do jego oryginalnego opakowania, tak - by zapobiec ew. uszkodzeniom w trakcie transportu.
- Proszę wydrukować etykietę zwrotną i przykleić ją na paczkę z produktem. Etykieta będzie zawierać wszystkie wymagane informacje, takie jak Państwa dane, adres zwrotny dostawy, nazwę zwracanego produktu oraz nazwę firmy kurierskiej i numer zwrotu.
- Proszę uważnie przeczytać instrukcje zwrotu, a następnie skontaktować się z naszym ekspresowym kurierem, w celu odbioru paczki zgodnie z informacjami zawartymi w instrukcji. Odbiór przesyłki ekspresowymy kurierem należy zorganizować tak szybko, jak jest to możliwe, maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty powiadomienia nas o żądaniu dokonania zwrotu.
- Jeśli nie spełnisz wszystkich wymogów dotyczących zwrotu, poinformujemy Cię za pośrednictwem wiadomości e-mail w celu wyjaśnienia, dlaczego nie mogliśmy go zatwierdzić w ciągu 14 dni.
Opisana powyżej procedura zwrotu dotyczy jedynie produktów zakupionych online. Nie mogą być one zwracane w inny niż opisany powyżej sposób – np. poprzez sklepy stacjonarne Samsonite, czy też sklepy prowadzone rzez naszych partnerów handlowych.
Produkt wadliwy, uszkodzony lub zagubiony podczas transportu oraz błędy w dostawie.
Prosimy, aby sprawdzili Państwo jeszcze przed dostawą, czy złożone zamówienie jest poprawne. Jeśli są jakieś niezgodności lub problemy z Państwa zamówieniem, powinni Państwo zgłosić nieprawidłowość na karcie dostawy i podpisać ją. W takim wypadku niezbędna jest pisemna informacja o problemie w ciągu 24 godzin od dostawy, na adres e-mail customer.care@samsonite.com, oraz postępowanie z procedurą zwrotu opisaną w „Prawo do zwrotu produktu” , z tą różnicą, że przy produktach wadliwych lub uszkodzonych z naszej winy, pokrywamy wszystkie koszty związane ze zwrotem produktu. Zależnie od dostępności produktu, wyślemy Państwu nową wiadomość e-mail z powiadomieniem o wysyłce, oraz niezwłocznie wyślemy do Państwa właściwy produkt na nasz koszt.