Jak możemy Ci pomóc?
Dostawy & zwroty
JAKIE SĄ OPCJE DOSTAWY?
Dobra wiadomość - mamy kilka opcji dostaw! Kliknij tu, aby sprawdzić która znich najlepiej Ci odpowiada.
JAK MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU?
Jeśli zdecydujesz się nie zatrzymać produktu, możesz zwrócić swoje zamówienie online (pod warunkiem, że produkt nie był używany) bezpłatnie w ciągu 14 dni od daty dostawy. Oferujemy PEŁNY zwrot środków.
Towar można zwrócić na 2 sposoby:
Odbiór przez kuriera:
Prosimy o jak najszybsze zorganizowanie odbioru przez naszego kuriera, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty powiadomienia nas o żądaniu zwrotu.
UPS Access Point ™
Polityka zwrotów
Wszystkie zasady i ograniczenia dotyczące zwrotów zamówień online można znaleźć w naszej polityce zwrotów.
Towar można zwrócić na 2 sposoby:
Odbiór przez kuriera:
- Proszę wypełnić formularz zwrotu. Nasz spedytor (Europakket) wyśle wiadomość e-mail z etykietą zwrotną i numerem przesyłki wraz z instrukcjami dotyczącymi zwrotu. N.B. Nie zapomnij mieć pod ręką numeru zamówienia podczas wypełniania formularza zwrotu.
- Zapakuj przedmiot w oryginalny karton, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu. Przyjmujemy tylko zwroty nieużywanych artykułów wysłanych wraz z ich autentycznymi etykietami, instrukcjami użytkownika, ulotkami gwarancyjnymi oraz innymi przywieszkami i opakowaniami.
- Wydrukuj etykietę zwrotną i przyklej ją do paczki zwrotnej. Etykieta zwrotna będzie zawierała wszystkie potrzebne informacje: Twoje Imię i Nazwisko; Twój adres i adres zwrotny; Twój numer telefonu; numer pozycji i / lub opis zwracanej pozycji; i numer zwrotu.
- Skontaktuj się z działem obsługi klienta UPS, aby umówić się na odbiór w najbardziej odpowiednim dniu i godzinie. Zostaniesz poproszony o podanie numeru śledzenia, który jest podany na etykiecie przesłanej wcześniej przez Europakket.
Prosimy o jak najszybsze zorganizowanie odbioru przez naszego kuriera, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty powiadomienia nas o żądaniu zwrotu.
UPS Access Point ™
- Proszę wypełnić formularz zwrotu. Nasz spedytor (Europakket) wyśle wiadomość e-mail z etykietą zwrotną i numerem przesyłki wraz z instrukcjami dotyczącymi zwrotu. N.B. Nie zapomnij mieć pod ręką numeru zamówienia podczas wypełniania formularza zwrotu.
- Zapakuj przedmiot w oryginalny karton, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu. Przyjmujemy tylko zwroty nieużywanych artykułów wysłanych wraz z ich autentycznymi etykietami, instrukcjami użytkownika, ulotkami gwarancyjnymi oraz innymi przywieszkami i opakowaniami.
- Wydrukuj etykietę zwrotną i przyklej ją do paczki zwrotnej. Etykieta zwrotna będzie zawierała wszystkie potrzebne informacje: Twoje imię i nazwisko; Twój adres i adres zwrotny; Twój numer telefonu; numer pozycji i / lub opis zwracanej pozycji; i numer zwrotu.
- Nadaj paczkę w lokalnym UPS Access Point ™: tak szybko, jak to możliwe, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty powiadomienia nas o żądaniu zwrotu.
Polityka zwrotów
Wszystkie zasady i ograniczenia dotyczące zwrotów zamówień online można znaleźć w naszej polityce zwrotów.
JAKI JEST KOSZT ZWROTU PRODUKTU?
Dobra wiadomość! Zwrot produktu nie będzie Cię nic kosztować, jeśli tylko będziesz postępował zgodnie z instrukcją zwrotu.
ILE MAM DNI NA ZWROT ZAMÓWIENIA?
Możesz zwrócić towar w terminie 14 dni od daty dostawy
Czy mogę zwrócić moje zamówienie click & collect w dowolnym sklepie?
Rezerwacje Click & Collect są robione online i następnie odbierane i opłacane w sklepie. Jeśli chcesz zwrócić zamówienie Click & Collect, prosimy o kontakt ze sklepem, gdzie towar został opłacony i odebrany.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ SPERSONALIZOWANY PRODUKT?
Przykro nam, ale spersonalizowanych produktów nie można zwrócić.
CZY MOŻNA WYMIENIĆ PRODUKT NA INNY?
Nie. Niestety nie oferujemy wymiany produktów zamówionych online, ale zawsze możesz złożyć nowe zamówienie, aby wybrać odpowiedni artykuł. Jak opisano powyżej, łatwo jest zwrócić niechciany przedmiot. Gdy tylko otrzymamy od spedytora potwierdzenie, że Twój przedmiot został odebrany w celu zwrotu, z pewnością zwrócimy Ci pełną kwotę, o której mowa. Zgodnie z wymogami prawnymi musisz zwrócić przedmiot w ciągu 14 dni od otrzymania.
Jeden z zamówionych produktów jest zniszczony. Co powinienem zrobić?
Prosiny o sprawdzenie dostawy zaraz po jej otrzymaniu. W przypadku rozbieżności lub uszkodzeń prosimy o kontakt z obsługą klienta.
JAK UZYSKAM ZWROT ŚRODKÓW?
Jeśli zdecydujesz się zwrócić zamówiony przedmiot, gwarantujemy PEŁNY zwrot pieniędzy. Obejmuje to wszystkie płatności, które otrzymaliśmy od Ciebie, w tym koszt dostawy (jeśli dotyczy).
Zwrócimy Ci pieniądze nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od naszego spedytora informację, że odebrał zwracane produkty: to potwierdzenie powoduje zwrot pieniędzy po naszej stronie.
Zwrócimy Ci pieniądze, korzystając z tych samych środków płatności, które zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej; w żadnym wypadku nie poniesiesz żadnych dodatkowych opłat w wyniku zwrotu.
Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub przez PayPal to zwrot pieniędzy może zająć do 30 dni i zależy to od Twojego banku.
Zwrócimy Ci pieniądze nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od naszego spedytora informację, że odebrał zwracane produkty: to potwierdzenie powoduje zwrot pieniędzy po naszej stronie.
Zwrócimy Ci pieniądze, korzystając z tych samych środków płatności, które zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej; w żadnym wypadku nie poniesiesz żadnych dodatkowych opłat w wyniku zwrotu.
Jeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub przez PayPal to zwrot pieniędzy może zająć do 30 dni i zależy to od Twojego banku.
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na wszystkie swoje pytania?
Kontakt